Pandémia zdôraznila, aký je dôležitý zdravý životný štýl. Ak zvažujete podnikanie alebo už podnikáte s výživovými doplnkami, možno sa vám zídu tieto cenné informácie. Podľa prieskumu spoločnosti PwC sa v dôsledku koronavírusu až 69 % respondentov viac stará o svoje fyzické aj mentálne zdravie. Trh s výživovými doplnkami by tak mal zaznamenávať rast a toto sú trendy, na ktoré by ste sa mali zamerať v roku 2022:
1. PODPORA IMUNITY
V súčasnosti sa stále ukazuje dôležitosť imunity. Preto sa aj koncoví zákazníci viac zaujímajú o potraviny a výživové doplnky, ktoré dokážu podporiť obranyschopnosť tela. Ide napríklad o vitamín D, vitamín C alebo zinok, ktorých význam zdôrazňujú aj lekári. Zákazníci prejavujú zvýšený záujem aj o tzv. superpotraviny, ako je zázvor či kurkuma, ktoré môžu pomôcť v prevencii ochorení.
2. PODPORA SPÁNKU A LEPŠIE ZVLÁDANIE STRESU
V posledných rokoch sa do popredia dostávala oblasť duševného zdravia. Hlavne v čase pandémie, kedy sa zmenil náš spôsob života, ľudia častejšie pociťovali stres a zažívali problémy so spánkom. Jedným zo súčasných trendov sú preto výživové doplnky, ktoré pomáhajú zlepšiť tieto dve oblasti. Príkladom je aminokyselina l-theanín, ktorá môže prispieť k relaxácii.
3. PODPORA KRÁSY
Aj pred pandémiou sa ľudia zaujímali o produkty na podporu krásy a zdravia pokožky. Počas nej si začali v čoraz väčšej miere uvedomovať, že vonkajšia krása je prepojená s vnútorným zdravím a faktormi, ako je spôsob stravovania, spánok či pohyb. Očakávame preto, že aj v tomto roku bude pretrvávať záujem o výživové doplnky, ako je kolagén či selén.
4. EKOLÓGIA A UDRŽATEĽNOSŤ
Pozorovali sme, že koncoví zákazníci sa v posledných rokoch viac zaujímajú aj o udržateľnosť a ekológiu. Preto uprednostňujú produkty zabalené v obaloch, ktoré sa dajú sa recyklovať alebo sú vyrobené z ekologických materiálov. Rovnako rastie záujem o vegetariánstvo a vegánstvo. To znamená, že ekologickejšie spôsoby balenia a produkty vhodné aj pre vegánov budú tento rok na vzostupe.
Trh s výživovými doplnkami v súčasnosti ponúka mnoho príležitostí, ako podporiť fyzické aj psychické zdravie koncových zákazníkov. Kontaktujte nás a my vám radi odporučíme produkty, ktoré ich oslovia.