BLOG
Kategórie:
Stretnime sa na veľtrhu Vitafoods Europe 2025
Čo majú spoločné La Sagrada Familia, Camp Nou a Vitafoods Europe 2025? Všetky sa nachádzajú v Barcelone! V máji 2025 môžete spojiť návštevu tohto katalánskeho mesta s účasťou na svetoznámom nutraceutickom veľtrhu. Vitafoods Europe je kľúčovou udalosťou pri formovaní budúcnosti odvetvia zdravia a wellness a my sme hrdí, že môžeme byť medzi vystavovateľmi, ktorí tu […]
Potrebujete povolenie na predaj výživových doplnkov? Máme odpovede.
Založenie vašej značky výživových doplnkov je úžasný pocit, no zorientovať sa v spleti pravidiel sa môže zdať náročné. V EÚ a USA vo všeobecnosti nepotrebujete povolenie na predaj výživových doplnkov, ale aj tak musíte dodržiavať určité zákony a predpisy na svojom cieľovom trhu a platforme. Poďme si ich rozobrať. Potrebujete povolenie na predaj výživových doplnkov […]
Požiadavky na označovanie výživových doplnkov v EÚ: Čo robiť a nerobiť
Predstavte si, že vezmete ingrediencie, ktoré sa vám páčia, a jednoducho z nich namiešate výživový doplnok. Pravdepodobne by vám to neprešlo ani z výrobného, ani z legislatívneho hľadiska. To isté platí aj pre označovanie. Nemôžete vziať akékoľvek informácie a uviesť ich na obale. Aby sme vám ušetrili hodiny štúdia právnych predpisov EÚ, zhrnuli sme najdôležitejšie […]
Ako nájsť mikroinfluencera pre vašu značku výživových doplnkov
Predstavte si spoluprácu s influencerom, ktorého sledovatelia vnímajú ako dôveryhodného priateľa, nielen ako celebritu. Práve v tom spočíva sila mikroinfluencerov. Vďaka menšiemu, ale veľmi angažovanému publiku dokážu podnietiť relevantné interakcie, z ktorých má vaša značka výživových doplnkov priamy úžitok. Čím presne však tento rastúci trend vyniká a hlavne ako nájsť mikroinfluencera na spoluprácu? Poďme si […]
Sila obalov na výživové doplnky: Typy, zákaznícka skúsenosť a tipy pre vašu značku
Ako majiteľ značky výživových doplnkov viete, že kvalitné ingrediencie a účinné receptúry sú kľúčom k úspechu vášho produktu. Zvážili ste ale úlohu obalov? Správny obal môže chrániť váš produkt, zlepšiť zákaznícku skúsenosť a dokonca posilniť identitu vašej značky. Či už sa rozhodujete medzi fľašami, dózami alebo vrecúškami na jednorazové dávkovanie, pochopenie silných a slabých stránok […]
Čo potrebujete vedieť o výrobe výživových doplnkov
Bez ohľadu na to, či sa rozhodnete pre vlastnú značku alebo zákazkovú výrobu, pochopenie procesu výroby výživových doplnkov vám pomôže zabezpečiť, aby ste robili informované rozhodnutia, ktoré ovplyvnia kvalitu, dodržiavanie predpisov a ziskovosť vášho produktu. Poďme sa pozrieť na obe výrobné metódy a rozobrať jednotlivé kroky, aby ste sa mohli rozhodnúť, ktorá možnosť najlepšie vyhovuje […]
Ako si vytvoriť vlastné výživové doplnky: Všetko, čo potrebujete vedieť
Vyniknúť na trhu s výživovými doplnkami si vyžaduje viac než len kvalitné produkty. Vyžaduje si to inovácie a individuálne prispôsobenie. Vďaka vlastnému zloženiu produktov môže vaša značka ponúkať jedinečné riešenia, ktoré uspokojujú špecifické potreby spotrebiteľov, čo podporuje silnejšiu lojalitu zákazníkov a pomáha vám odlíšiť sa od ostatných na trhu. S pomocou zákazkovej výroby môžete tieto […]
Ako na predaj výživových doplnkov online: Sprievodca webmi, platformami, marketingom a právnymi predpismi
V dobe, kedy je online nakupovanie normou a zákazníci sú neustále v pohybe, je predaj výživových doplnkov v online svete rozumným biznis krokom. V tomto článku nájdete to najdôležitejšie – od zabezpečenia súladu s právnymi predpismi až po využitie najlepších platforiem elektronického obchodu a efektívne propagovanie vašich produktov. V jednom z našich predchádzajúcich článkov sme […]
Praktický návod: Ako nájsť medzeru na trhu, keď zakladáte privátnu značku výživových doplnkov
Globálny trh je veľmi otvorený produktom pre zdravie a wellness, vďaka čomu tam aj začínajúce značky výživových doplnkov môžu nájsť veľa príležitostí. Kľúčom k ich využitiu je však odlíšenie sa prostredníctvom zamerania na úzke cieľové skupiny. Identifikácia a efektívne zameranie sa na konkrétny segment môže výrazne zvýšiť vašu viditeľnosť a význam nielen pri zakladaní privátnej […]
6 stratégií pre váš marketing výživových doplnkov s praktickými tipmi
V oblasti výživových doplnkov vládne v roku 2024 oveľa väčšia konkurencia než kedykoľvek predtým. Súčasné trendy, ako je športová výživa, doplnky stravy pre krásu zvnútra a personalizované riešenia, odrážajú širší posun spotrebiteľov smerom k produktom, ktoré nielen podporujú zdravie, ale sú aj v súlade s ich osobnými hodnotami a rozhodnutiami v oblasti životného štýlu. Vieme, […]
Privátna značka vs. zákazková výroba: Ktorá možnosť je správna pre váš obchod s výživovými doplnkami?
Či ste začínajúci podnikateľ alebo už etablovaná značka, vaše rozhodnutie medzi privátnou značkou a zákazkovou výrobou môže značne ovplyvniť vaše postavenie na trhu a ziskovosť. V tomto článku sa podrobnejšie pozrieme na privátne značky a zákazkovú výrobu. Toto komplexné porovnanie vám pomôže pri rozhodovaní o tom, ktorá možnosť sa najlepšie zhoduje s vašimi obchodnými cieľmi. […]
Vlastníte privátnu značku? Spoznajte trendy pre výživové doplnky v roku 2024
V roku 2024 nám ponúka odvetvie výživových doplnkov unikátne trendy, ktoré vy ako vlastník privátnej značky môžete využiť na získanie náskoku pred konkurenciou a tiež na to, aby ste uspokojili čoraz náročnejších zákazníkov. Ak sa chcete stať lídrom na tomto dynamickom trhu, je nevyhnutné porozumieť týmto trendom – od prudko rastúceho záujmu o športovú výživu […]