Odteraz dostupné: Gumené cukríky a srvátkový proteín, ktoré odrážajú aktuálny dopyt na trhu.

Blog

Zarezervujte si hovor s naším odborníkom na výživové doplnkyRezervovať
Celozávodná dovolenka – obmedzenie prevádzky od 30. 6. do 6. 7.

Vážení zákazníci a obchodní partneri, chceme vás vopred informovať, že v termíne od 30. júna do 6. júla 2025 bude spoločnosť GreenPharm čerpať celozávodnú dovolenku. Počas tohto týždňa nebude v…

Prečítať článok
Oplatí sa pridať elektrolyty pod privátnou značkou do vašej produktovej línie?

Stačí si otvoriť Instagram, prescrollovať profily niekoľkých fitness influencerov alebo profi športovcov a skôr či neskôr narazíte na elektrolyty. Tento produkt si totiž získava čoraz väčšiu popularitu a aj my…

Prečítať článok
Jednoduchšia cesta k vašim vitamínom a výživovým doplnkom: Nový B2B portál

Ako majiteľ značky výživových doplnkov by ste sa mali sústrediť na budovanie svojej značky. Vieme, že zadávanie opakovaných objednávok vašich vitamínov a výživových doplnkov sa niekedy môže zdať zbytočne komplikované.…

Prečítať článok
Od Forbes po EY: najnovšie správy a postrehy nášho CEO Martina Guniša

V rýchlo sa meniacom svete výživových doplnkov môže informovanosť o vývoji trhu a učenie sa zo skúseností iných priniesť cenné výhody pre vašu značku. Preto sa chceme podeliť o niekoľko…

Prečítať článok
Trendy v doplnkoch výživy v roku 2025: Od zdravia žien po dlhovekosť

Univerzálne riešenia sú minulosťou. Ak sledujete dianie v oblasti výživových doplnkov, určite ste si všimli, že zákazníci stále viac požadujú produkty prispôsobené ich individuálnym potrebám. A prieskumy trhu to len…

Prečítať článok
Stretnime sa na veľtrhu Vitafoods Europe 2025

Čo majú spoločné La Sagrada Familia, Camp Nou a Vitafoods Europe 2025? Všetky sa nachádzajú v Barcelone! V máji 2025 môžete spojiť návštevu tohto katalánskeho mesta s účasťou na svetoznámom…

Prečítať článok
Potrebujete povolenie na predaj výživových doplnkov? Máme odpovede.

Založenie vašej značky výživových doplnkov je úžasný pocit, no zorientovať sa v spleti pravidiel sa môže zdať náročné. V EÚ a USA vo všeobecnosti nepotrebujete povolenie na predaj výživových doplnkov,…

Prečítať článok
Požiadavky na označovanie výživových doplnkov v EÚ: Čo robiť a nerobiť

Predstavte si, že vezmete ingrediencie, ktoré sa vám páčia, a jednoducho z nich namiešate výživový doplnok. Pravdepodobne by vám to neprešlo ani z výrobného, ani z legislatívneho hľadiska. To isté…

Prečítať článok
Ako nájsť mikroinfluencera pre vašu značku výživových doplnkov

Predstavte si spoluprácu s influencerom, ktorého sledovatelia vnímajú ako dôveryhodného priateľa, nielen ako celebritu. Práve v tom spočíva sila mikroinfluencerov. Vďaka menšiemu, ale veľmi angažovanému publiku dokážu podnietiť relevantné interakcie,…

Prečítať článok
Sila obalov na výživové doplnky: Typy, zákaznícka skúsenosť a tipy pre vašu značku

Ako majiteľ značky výživových doplnkov viete, že kvalitné ingrediencie a účinné receptúry sú kľúčom k úspechu vášho produktu. Zvážili ste ale úlohu obalov? Správny obal môže chrániť váš produkt, zlepšiť…

Prečítať článok
Čo potrebujete vedieť o výrobe výživových doplnkov

Bez ohľadu na to, či sa rozhodnete pre vlastnú značku alebo zákazkovú výrobu, pochopenie procesu výroby výživových doplnkov vám pomôže zabezpečiť, aby ste robili informované rozhodnutia, ktoré ovplyvnia kvalitu, dodržiavanie…

Prečítať článok

Zarezervujte si hovor s naším odborníkom na výživové doplnky

Rezervovať hovor