Vážení zákazníci a obchodní partneri, chceme vás vopred informovať, že v termíne od 30. júna do 6. júla 2025 bude spoločnosť GreenPharm čerpať celozávodnú dovolenku. Počas tohto týždňa nebude v…


Stačí si otvoriť Instagram, prescrollovať profily niekoľkých fitness influencerov alebo profi športovcov a skôr či neskôr narazíte na elektrolyty. Tento produkt si totiž získava čoraz väčšiu popularitu a aj my…

Ako majiteľ značky výživových doplnkov by ste sa mali sústrediť na budovanie svojej značky. Vieme, že zadávanie opakovaných objednávok vašich vitamínov a výživových doplnkov sa niekedy môže zdať zbytočne komplikované.…

V rýchlo sa meniacom svete výživových doplnkov môže informovanosť o vývoji trhu a učenie sa zo skúseností iných priniesť cenné výhody pre vašu značku. Preto sa chceme podeliť o niekoľko…

Univerzálne riešenia sú minulosťou. Ak sledujete dianie v oblasti výživových doplnkov, určite ste si všimli, že zákazníci stále viac požadujú produkty prispôsobené ich individuálnym potrebám. A prieskumy trhu to len…

Čo majú spoločné La Sagrada Familia, Camp Nou a Vitafoods Europe 2025? Všetky sa nachádzajú v Barcelone! V máji 2025 môžete spojiť návštevu tohto katalánskeho mesta s účasťou na svetoznámom…

Založenie vašej značky výživových doplnkov je úžasný pocit, no zorientovať sa v spleti pravidiel sa môže zdať náročné. V EÚ a USA vo všeobecnosti nepotrebujete povolenie na predaj výživových doplnkov,…

Predstavte si, že vezmete ingrediencie, ktoré sa vám páčia, a jednoducho z nich namiešate výživový doplnok. Pravdepodobne by vám to neprešlo ani z výrobného, ani z legislatívneho hľadiska. To isté…

Predstavte si spoluprácu s influencerom, ktorého sledovatelia vnímajú ako dôveryhodného priateľa, nielen ako celebritu. Práve v tom spočíva sila mikroinfluencerov. Vďaka menšiemu, ale veľmi angažovanému publiku dokážu podnietiť relevantné interakcie,…

Ako majiteľ značky výživových doplnkov viete, že kvalitné ingrediencie a účinné receptúry sú kľúčom k úspechu vášho produktu. Zvážili ste ale úlohu obalov? Správny obal môže chrániť váš produkt, zlepšiť…

Bez ohľadu na to, či sa rozhodnete pre vlastnú značku alebo zákazkovú výrobu, pochopenie procesu výroby výživových doplnkov vám pomôže zabezpečiť, aby ste robili informované rozhodnutia, ktoré ovplyvnia kvalitu, dodržiavanie…