BLOG
Kategórie:
Čo potrebujete vedieť o výrobe výživových doplnkov
Bez ohľadu na to, či sa rozhodnete pre vlastnú značku alebo zákazkovú výrobu, pochopenie procesu výroby výživových doplnkov vám pomôže zabezpečiť, aby ste robili informované rozhodnutia, ktoré ovplyvnia kvalitu, dodržiavanie predpisov a ziskovosť vášho produktu. Poďme sa pozrieť na obe výrobné metódy a rozobrať jednotlivé kroky, aby ste sa mohli rozhodnúť, ktorá možnosť najlepšie vyhovuje […]
Ako si vytvoriť vlastné výživové doplnky: Všetko, čo potrebujete vedieť
Vyniknúť na trhu s výživovými doplnkami si vyžaduje viac než len kvalitné produkty. Vyžaduje si to inovácie a individuálne prispôsobenie. Vďaka vlastnému zloženiu produktov môže vaša značka ponúkať jedinečné riešenia, ktoré uspokojujú špecifické potreby spotrebiteľov, čo podporuje silnejšiu lojalitu zákazníkov a pomáha vám odlíšiť sa od ostatných na trhu. S pomocou zákazkovej výroby môžete tieto […]
Praktický návod: Ako nájsť medzeru na trhu, keď zakladáte privátnu značku výživových doplnkov
Globálny trh je veľmi otvorený produktom pre zdravie a wellness, vďaka čomu tam aj začínajúce značky výživových doplnkov môžu nájsť veľa príležitostí. Kľúčom k ich využitiu je však odlíšenie sa prostredníctvom zamerania na úzke cieľové skupiny. Identifikácia a efektívne zameranie sa na konkrétny segment môže výrazne zvýšiť vašu viditeľnosť a význam nielen pri zakladaní privátnej […]
6 stratégií pre váš marketing výživových doplnkov s praktickými tipmi
V oblasti výživových doplnkov vládne v roku 2024 oveľa väčšia konkurencia než kedykoľvek predtým. Súčasné trendy, ako je športová výživa, doplnky stravy pre krásu zvnútra a personalizované riešenia, odrážajú širší posun spotrebiteľov smerom k produktom, ktoré nielen podporujú zdravie, ale sú aj v súlade s ich osobnými hodnotami a rozhodnutiami v oblasti životného štýlu. Vieme, […]
Privátna značka vs. zákazková výroba: Ktorá možnosť je správna pre váš obchod s výživovými doplnkami?
Či ste začínajúci podnikateľ alebo už etablovaná značka, vaše rozhodnutie medzi privátnou značkou a zákazkovou výrobou môže značne ovplyvniť vaše postavenie na trhu a ziskovosť. V tomto článku sa podrobnejšie pozrieme na privátne značky a zákazkovú výrobu. Toto komplexné porovnanie vám pomôže pri rozhodovaní o tom, ktorá možnosť sa najlepšie zhoduje s vašimi obchodnými cieľmi. […]
Vlastníte privátnu značku? Spoznajte trendy pre výživové doplnky v roku 2024
V roku 2024 nám ponúka odvetvie výživových doplnkov unikátne trendy, ktoré vy ako vlastník privátnej značky môžete využiť na získanie náskoku pred konkurenciou a tiež na to, aby ste uspokojili čoraz náročnejších zákazníkov. Ak sa chcete stať lídrom na tomto dynamickom trhu, je nevyhnutné porozumieť týmto trendom – od prudko rastúceho záujmu o športovú výživu […]
Kolagén pre privátne značky: Odhalili sme 3 mýty
Pohybujete sa v zložitom svete kolagénu alebo zvažujete vstup na tento rýchlo sa rozvíjajúci trh? Od účinnosti kolagénu z voľne žijúcich rýb v porovnaní s kolagénom z rýb chovaných na farmách až po vnímanú nadradenosť pasúcich sa zdrojov – skúmame fakty, aby ste mohli objaviť pravdu skrytú za týmito mýtmi a úspešne umiestniť svoje produkty […]
Vďaka čomu nás magazín Forbes zaradil medzi Diamanty slovenského biznisu?
Pätnásty ročník ocenenia Diamanty slovenského biznisu ukázal tucet firiem, ktoré sa vyznačujú rýchlym rastom, miliónovými tržbami aj potenciálom do budúcna. V kategórii Východ sme sa umiestnili na 3. mieste. Prečo magazín Forbes a firma Enterprise Investors založili túto súťaž? Vďaka čomu sme sa zaradili medzi ocenené firmy? Aké plány máme v rámci firmy do budúcna? […]
Láka vás predaj výživových doplnkov? Takto s ním začnete v 9 krokoch
Odvetvie výživových doplnkov je na vzostupe a dopyt po produktoch na podporu zdravia a wellness neustále rastie. V čase pandémie sa ľudia začali viac starať o svoje zdravie, čo spôsobilo prudký nárast trhu s doplnkami výživy. Úspešne preniknúť na tento lukratívny trh však nemusí byť pre nováčika jednoduché. Ale nebojte sa! Táto príručka vám ponúka […]
Certifikáty, ktoré by mal mať váš výrobca doplnkov výživy
Spotrebitelia sa čoraz viac zamýšľajú nad tým, čo dávajú do svojho tela. To vedie k prudkému nárastu dopytu po kvalitných výživových doplnkoch. Pre podnikateľov, ktorí sa usilujú nájsť svoje miesto na preplnenom trhu, je kľúčové nájsť certifikovaného výrobcu. Iba tak dokážu zabezpečiť kvalitu a bezpečnosť svojich produktov. Tento článok vám pomôže pochopiť kľúčové certifikáty, ktoré […]
Zákazková výroba výživových doplnkov: Čo by ste o nej mali vedieť?
Kontrola kvality, dodržiavanie predpisov a riadenie dodávateľského reťazca patria medzi rozhodujúce prekážky, ktorým spoločnosti čelia na svojej ceste k výrobe. Zákazková výroba výživových doplnkov poskytuje spoločnostiam reálnu možnosť vyvíjať vysokokvalitné produkty bez potreby vlastných výrobných zariadení. Tento článok vám pomôže pochopiť jej úlohu, výhody a kritériá, ktoré by ste mali zvážiť pri výbere dodávateľa. ČO JE ZÁKAZKOVÁ VÝROBA […]
3 private label vitamíny pre zdravie pokožky a tipy, aby ste uspeli so svojimi produktmi
Opálená pokožka a leto sú neoddeliteľné. Toto obdobie však sprevádzajú aj výzvy pre zdravie pokožky. Ako majiteľ značky v odvetví výživových doplnkov máte toto leto za úlohu pomôcť svojim zákazníkom zvládnuť tieto výzvy a my sme tu, aby sme vám poradili. V tomto článku si posvietime na tri najlepšie private label vitamíny. Rozoberieme ich vedecky […]