BLOG

Zarezervujte si hovor s naším odborníkom na výživové doplnky

Kategórie:

Ako si vytvoriť vlastné výživové doplnky: Všetko, čo potrebujete vedieť

Vyniknúť na trhu s výživovými doplnkami si vyžaduje viac než len kvalitné produkty. Vyžaduje si to inovácie a individuálne prispôsobenie. Vďaka vlastnému zloženiu produktov môže vaša značka ponúkať jedinečné riešenia, ktoré uspokojujú špecifické potreby spotrebiteľov, čo podporuje silnejšiu lojalitu zákazníkov a pomáha vám odlíšiť sa od ostatných na trhu. S pomocou zákazkovej výroby môžete tieto […]

Praktický návod: Ako nájsť medzeru na trhu, keď zakladáte privátnu značku výživových doplnkov

Globálny trh je veľmi otvorený produktom pre zdravie a wellness, vďaka čomu tam aj začínajúce značky výživových doplnkov môžu nájsť veľa príležitostí. Kľúčom k ich využitiu je však odlíšenie sa prostredníctvom zamerania na úzke cieľové skupiny. Identifikácia a efektívne zameranie sa na konkrétny segment môže výrazne zvýšiť vašu viditeľnosť a význam nielen pri zakladaní privátnej […]

6 stratégií pre váš marketing výživových doplnkov s praktickými tipmi

V oblasti výživových doplnkov vládne v roku 2024 oveľa väčšia konkurencia než kedykoľvek predtým. Súčasné trendy, ako je športová výživa, doplnky stravy pre krásu zvnútra a personalizované riešenia, odrážajú širší posun spotrebiteľov smerom k produktom, ktoré nielen podporujú zdravie, ale sú aj v súlade s ich osobnými hodnotami a rozhodnutiami v oblasti životného štýlu. Vieme, […]

Privátna značka vs. zákazková výroba: Ktorá možnosť je správna pre váš obchod s výživovými doplnkami?

Či ste začínajúci podnikateľ alebo už etablovaná značka, vaše rozhodnutie medzi privátnou značkou a zákazkovou výrobou môže značne ovplyvniť vaše postavenie na trhu a ziskovosť. V tomto článku sa podrobnejšie pozrieme na privátne značky a zákazkovú výrobu. Toto komplexné porovnanie vám pomôže pri rozhodovaní o tom, ktorá možnosť sa najlepšie zhoduje s vašimi obchodnými cieľmi. […]

Vlastníte privátnu značku? Spoznajte trendy pre výživové doplnky v roku 2024

V roku 2024 nám ponúka odvetvie výživových doplnkov unikátne trendy, ktoré vy ako vlastník privátnej značky môžete využiť na získanie náskoku pred konkurenciou a tiež na to, aby ste uspokojili čoraz náročnejších zákazníkov. Ak sa chcete stať lídrom na tomto dynamickom trhu, je nevyhnutné porozumieť týmto trendom – od prudko rastúceho záujmu o športovú výživu […]

Kolagén pre privátne značky: Odhalili sme 3 mýty

Pohybujete sa v zložitom svete kolagénu alebo zvažujete vstup na tento rýchlo sa rozvíjajúci trh? Od účinnosti kolagénu z voľne žijúcich rýb v porovnaní s kolagénom z rýb chovaných na farmách až po vnímanú nadradenosť pasúcich sa zdrojov – skúmame fakty, aby ste mohli objaviť pravdu skrytú za týmito mýtmi a úspešne umiestniť svoje produkty […]

Vďaka čomu nás magazín Forbes zaradil medzi Diamanty slovenského biznisu?

Pätnásty ročník ocenenia Diamanty slovenského biznisu ukázal tucet firiem, ktoré sa vyznačujú rýchlym rastom, miliónovými tržbami aj potenciálom do budúcna. V kategórii Východ sme sa umiestnili na 3. mieste. Prečo magazín Forbes a firma Enterprise Investors založili túto súťaž? Vďaka čomu sme sa zaradili medzi ocenené firmy? Aké plány máme v rámci firmy do budúcna? […]

Láka vás predaj výživových doplnkov? Takto s ním začnete v 9 krokoch

Odvetvie výživových doplnkov je na vzostupe a dopyt po produktoch na podporu zdravia a wellness neustále rastie. V čase pandémie sa ľudia začali viac starať o svoje zdravie, čo spôsobilo prudký nárast trhu s doplnkami výživy. Úspešne preniknúť na tento lukratívny trh však nemusí byť pre nováčika jednoduché. Ale nebojte sa! Táto príručka vám ponúka […]

Certifikáty, ktoré by mal mať váš výrobca doplnkov výživy

Spotrebitelia sa čoraz viac zamýšľajú nad tým, čo dávajú do svojho tela. To vedie k prudkému nárastu dopytu po kvalitných výživových doplnkoch. Pre podnikateľov, ktorí sa usilujú nájsť svoje miesto na preplnenom trhu, je kľúčové nájsť certifikovaného výrobcu. Iba tak dokážu zabezpečiť kvalitu a bezpečnosť svojich produktov. Tento článok vám pomôže pochopiť kľúčové certifikáty, ktoré […]

Zákazková výroba výživových doplnkov: Čo by ste o nej mali vedieť?

Kontrola kvality, dodržiavanie predpisov a riadenie dodávateľského reťazca patria medzi rozhodujúce prekážky, ktorým spoločnosti čelia na svojej ceste k výrobe. Zákazková výroba výživových doplnkov poskytuje spoločnostiam reálnu možnosť vyvíjať vysokokvalitné produkty bez potreby vlastných výrobných zariadení. Tento článok vám pomôže pochopiť jej úlohu, výhody a kritériá, ktoré by ste mali zvážiť pri výbere dodávateľa. ČO JE ZÁKAZKOVÁ VÝROBA […]

3 private label vitamíny pre zdravie pokožky a tipy, aby ste uspeli so svojimi produktmi

Opálená pokožka a leto sú neoddeliteľné. Toto obdobie však sprevádzajú aj výzvy pre zdravie pokožky. Ako majiteľ značky v odvetví výživových doplnkov máte toto leto za úlohu pomôcť svojim zákazníkom zvládnuť tieto výzvy a my sme tu, aby sme vám poradili. V tomto článku si posvietime na tri najlepšie private label vitamíny. Rozoberieme ich vedecky […]