Toto je 5 výhod privátnej značky výživových doplnkov

Trh s výživovými doplnkami zaznamenával v posledných rokoch stabilný rast, k čomu prispel zvýšený záujem ľudí o zdravý životný štýl. Preto sa mnohé firmy či mnohí jednotlivci, ktorí majú blízko k tejto oblasti, rozhodli pre vlastnú značku výživových doplnkov. Ak aj vy patríte k ľuďom, ktorí zvažujú podnikanie s vlastnými produktmi, tento článok je pre vás.

Predaj výživových doplnkov pod vlastnou značkou je vhodný tak pre novovzniknuté firmy a startupy, ako aj pre etablované firmy. Jeho benefity ocenia aj jednotlivci, ktorí chcú podporiť zdravie svojich klientov – výživoví poradcovia, tréneri, majitelia masážnych salónov a ďalší. A aké konkrétne výhody vám prinesie privátna značka výživových doplnkov?

1. ŽIADNE STAROSTI NAVYŠE 

Vy navrhnete dizajn značky a výrobca sa postará o všetko ostatné. Poskytne vám potrebné informácie, ktoré majú byť na obale, ako je napríklad dávkovanie. Pripraví a vyrobí produkt, ktorý je pri dodaní pripravený na predaj. To znamená, že nemusíte dolepovať etikety, kupovať dózy či registrovať ho na úradoch. Svoj produkt môžete rovno pridať do e-shopu či vystaviť v obchode.

2. MOŽNOSŤ PORADENSTVA 

Chcete predávať výživové doplnky, ale možno neviete aké. Výrobca výživových doplnkov má prehľad o dianí na trhu a vie, ktoré z nich sú obľúbené u koncových zákazníkov v konkrétnej oblasti. Vďaka tomu vám vie odporučiť produkty pre vašu značku. Vy tak nemusíte skúšať systémom pokus-omyl, ktoré doplnky budú zákazníci kupovať.

3. NIŽŠIE NÁKLADY 

Výroba produktov pod privátnou značkou vás bude stáť menej peňazí, než keby ste si zvolili nákup produktov cez veľkoobchod či dropshipping. S výrobcom sa viete dohodnúť aj na menších množstvách produktov.

4. PROFESIONÁLNY IMIDŽ 

Produkty s vaším vlastným dizajnom a logom urobia na zákazníkov dojem a pridajú vašej značke na profesionalite a prestíži, obzvlášť keď pôjde o kvalitné výživové doplnky. Vlastné produkty vám tiež pomôžu odlíšiť sa od konkurencie, zvýšiť povedomie o značke a osloviť nových zákazníkov

5. VÝŽIVOVÉ DOPLNKY NA MIERU 

Je len na vás, aký dizajn zvolíte pre svoju značku a obaly produktov. Pri objednávkach od určitého množstva môžete produkt ešte viac prispôsobiť svojim požiadavkám – napríklad pridaním ingrediencií alebo zmenou príchute

Predaj výživových doplnkov pod vlastnou značkou prináša viacero výhod, o ktorých sa presvedčili mnohí z našich zákazníkov. Ozvite sa nám, aby sme mohli poradiť s výberom produktov aj vašej značke. Alebo si prečítajte náš článok, v ktorom opisujeme proces výroby výživových doplnkov.