BLOG
Kategórie:
Je lepšie z pohľadu udržateľnosti baliť výživové doplnky do papierových alebo plastových obalov?
Podľa globálnej štúdie spoločnosti NielsenIQ o zdraví a wellness z roku 2021 kupovalo 34 % opýtaných spotrebiteľov výrobky s vlastnosťami udržateľnosti častejšie ako pred dvoma rokmi. Aj my ako výrobca výživových doplnkov pozorujeme trend, kedy naši zákazníci – majitelia privátnych značiek – chcú svoje produkty častejšie baliť do papierových obalov. No je to skutočne lepšia alternatíva pre […]
Označovanie výživových doplnkov má svoje pravidlá
Vedeli ste, že veta „Odporúčaná denná dávka sa nesmie prekročiť“ sa nesmie zmeniť napríklad na „Prosím, neprekračujte odporúčanú dennú dávku“? Legislatíva totiž stanovuje povinné texty, ktoré musia byť uvedené na etikete výživového doplnku. Zároveň existujú obmedzenia zo zákona, ktoré určujú, čo tam nemôžete uvádzať. Pozrime sa na to, ktoré to sú. ETIKETA MUSÍ OBSAHOVAŤ TIETO […]
Čo by ste mali vedieť o nových potravinách?
Majitelia privátnych značiek výživových doplnkov by vo svojich produktoch často chceli mať aj špeciálne extrakty. Mnohé z nich však patria medzi tzv. nové potraviny. Nižšie sa dočítate o tom, čo to znamená, aké potraviny patria do tejto kategórie a aké pravidlá pre nich platia. Na záver sme pridali zoznam odkazov, na ktorých nájdete ďalšie informácie. ČO SÚ […]
Nová hala nám pomôže zefektívniť výrobu výživových doplnkov
Minulý rok sme oslávili 5. výročie spustenia výroby výživových doplnkov pre privátne značky, teraz nám pribudol vo firme ďalší míľnik. Presťahovanie do nových priestorov v blízkosti košického letiska bude prínosom nielen pre nás, ale aj našich zákazníkov. Nové priestory majú celkovú rozlohu 2600 m² a zahŕňajú sklad s kapacitou 1200 paliet, čo je 3-násobne väčšia kapacita, ako sme mali doteraz. Hlavnými […]
Jeden výživový doplnok na všetko – naozaj ho chcú vaši zákazníci?
Ľudí, ktorí začínajú podnikať s vlastnou značkou výživových doplnkov, často zaujíma zmena receptúry. Chcú vytvoriť produkt, vďaka ktorému sa odlíšia od svojej konkurencie. Je to pochopiteľné. Mať produkt, ktorý osloví zákazníka, je totiž predpokladom úspechu. V praxi sa ale ukazuje, že snaha prísť s niečím novým sa nemusí vždy vyplatiť. Mnohí majitelia privátnych značiek by pri vstupe […]
Tablety vs. kapsuly – spoznajte ich výhody a nevýhody
Tablety aj kapsuly sú stále obľúbenou formou výživových doplnkov. Majitelia privátnych značiek aj ich zákazníci ale často riešia dilemu, či si majú zvoliť výživové doplnky vo forme kapsúl alebo tabliet. Obe majú svoje prínosy aj negatíva. No ako sa dočítate nižšie, v niektorých prípadoch je lepšie uprednostniť jednu formu pred druhou. KAPSULY VYNIKAJÚ UNIVERZÁLNOSŤOU Kapsuly sú dvojdielne obaly […]
6 kritérií, ktoré vám pomôžu vybrať výrobcu pre svoju značku výživových doplnkov
Keď sa rozhodnete pre podnikanie v tejto oblasti, prichádza na rad kľúčové rozhodnutie: výber výrobcu. Ten dokáže byť náročný. Na trhu je nespočetné množstvo spoločností, ktoré sa zaoberajú výrobou výživových doplnkov pre privátne značky. O tom ste sa už možno sami presvedčili v momente, keď ste začali s vyhľadávaním. Existuje však niekoľko faktorov, na ktoré by […]
Aké sú trendy vo výživových doplnkoch v roku 2022?
Pandémia zdôraznila, aký je dôležitý zdravý životný štýl. Ak zvažujete podnikanie alebo už podnikáte s výživovými doplnkami, možno sa vám zídu tieto cenné informácie. Podľa prieskumu spoločnosti PwC sa v dôsledku koronavírusu až 69 % respondentov viac stará o svoje fyzické aj mentálne zdravie. Trh s výživovými doplnkami by tak mal zaznamenávať rast a toto sú trendy, […]
Toto je 5 výhod privátnej značky výživových doplnkov
Trh s výživovými doplnkami zaznamenával v posledných rokoch stabilný rast, k čomu prispel zvýšený záujem ľudí o zdravý životný štýl. Preto sa mnohé firmy či mnohí jednotlivci, ktorí majú blízko k tejto oblasti, rozhodli pre vlastnú značku výživových doplnkov. Ak aj vy patríte k ľuďom, ktorí zvažujú podnikanie s vlastnými produktmi, tento článok je pre […]
Ako hodnotí 5 rokov na trhu náš riaditeľ?
Začalo to jedným nápadom. Dnes má náš tím 40 ľudí a vyrába výživové doplnky pre firmy z rôznych kútov Európy. Nedávno sme oslávili 5. výročie, čo bola skvelá príležitosť na rozhovor s naším riaditeľom Martinom Gunišom. Spolu sme sa pozreli na to, ako sa firma za ten čas vyvíjala, čo dôležité sa udialo a čo […]
Private label: ako prebieha výroba výživových doplnkov pod privátnou značkou
Možno aj vy patríte k ľuďom, ktorí snívajú o vlastnej značke výživových doplnkov. Chcete motivovať zákazníkov k aktívnemu životnému štýlu, pomáhať im dosiahnuť fitness ciele či podporiť ich zdravie – dôvodov je veľa. A možno si tiež myslíte, že získať vlastné produkty je príliš zdĺhavé a komplikované. Vďaka private label výrobe to tak vôbec nemusí […]