Spustili sme výrobu tekutých výživových doplnkov na podporu zdravia. Informovať sa

BLOG

Zarezervujte si hovor s naším odborníkom na výživové doplnky

Kategórie:

Prečo by ste mali predávať private label kolagén?

Nie je prekvapujúce, že kolagén sa stal často skloňovaným výrazom v odvetví výživových doplnkov. Zvyšujúce sa povedomie o zdraví, nárast výdavkov v oblasti zdravia a zvýšený výskyt artritídy a iných ochorení pohybového aparátu sú niektoré z faktorov, ktoré prispievajú k dopytu spotrebiteľov po týchto výživových doplnkoch. Správanie zákazníkov a prognózy trhu naznačujú, že private label […]

Tri veci, ktoré by ste mali vedieť predtým, ako spustíte predaj výživových doplnkov + bonusový tip

Či už ste majiteľka salónu krásy, osobný tréner, fyziterapeut alebo jednoducho nadšenec zdravého životného štýlu – predaj výživových doplnkov je skvelý spôsob, ako dokážete prepojiť svoju vášeň s podnikaním. Keďže trh s výživovými doplnkami zaznamenáva stabilný rast a nič nenaznačuje, že by sa rast mal spomaliť, čoraz viac ľudí predáva výživové doplnky pod vlastnou značkou. […]

Oxid titaničitý: zákaz používania ovplyvňuje aj výživové doplnky

Oxid titaničitý sa dlhé roky používal ako potravinárske farbivo. Po uplynutí šesťmesačného obdobia, počas ktorého sa táto látka mala postupne prestať používať, začal od 7. augusta 2022 platiť v EÚ úplný zákaz používania oxidu titaničitého v potravinách. Keďže sa výživové doplnky považujú za potraviny, tento zákaz má dopad aj na toto odvetvie. ČO JE OXID […]

3 výživové doplnky, ktoré by ste mali vyrábať v lete

Vieme, že teraz sa zákazníci viac sústredia na výber dokonalej destinácie pre svoju dovolenku než na nákup kapsúl či práškov. Dopyt po výživových doplnkoch však začne opäť narastať v septembri. Aj preto majitelia privátnych značiek vedia, že leto je ideálne obdobie na prípravu produktov na jeseň a zimu, kedy zákazníci hľadajú spôsoby, ako posilniť svoje […]

Ktoré výživové doplnky bohaté na antioxidanty by mali podľa predpovedí zaznamenávať najväčší rast?

Pandémia COVID-19 exponenciálne zvýšila predaj výživových doplnkov, najmä produktov podporujúcich imunitné zdravie. Do tejto kategórie môžeme zaradiť aj antioxidačné zložky. Aj my ako výrobca výživových doplnkov registrujeme dlhší čas zvýšený záujem majiteľov privátnych značiek o výživové doplnky s vysokým obsahom antioxidantov. Pozrime sa na to, ktoré to sú. 1. CHLORELLA Túto sladkovodnú zelenú riasu už koncoví zákazníci dobre poznajú, keďže […]

Je lepšie z pohľadu udržateľnosti baliť výživové doplnky do papierových alebo plastových obalov?

Podľa globálnej štúdie spoločnosti NielsenIQ o zdraví a wellness z roku 2021 kupovalo 34 % opýtaných spotrebiteľov výrobky s vlastnosťami udržateľnosti častejšie ako pred dvoma rokmi. Aj my ako výrobca výživových doplnkov pozorujeme trend, kedy naši zákazníci – majitelia privátnych značiek – chcú svoje produkty častejšie baliť do papierových obalov. No je to skutočne lepšia alternatíva pre […]

Označovanie výživových doplnkov má svoje pravidlá

Vedeli ste, že veta „Odporúčaná denná dávka sa nesmie prekročiť“ sa nesmie zmeniť napríklad na „Prosím, neprekračujte odporúčanú dennú dávku“? Legislatíva totiž stanovuje povinné texty, ktoré musia byť uvedené na etikete výživového doplnku. Zároveň existujú obmedzenia zo zákona, ktoré určujú, čo tam nemôžete uvádzať. Pozrime sa na to, ktoré to sú. ETIKETA MUSÍ OBSAHOVAŤ TIETO […]

Čo by ste mali vedieť o nových potravinách?

Majitelia privátnych značiek výživových doplnkov by vo svojich produktoch často chceli mať aj špeciálne extrakty. Mnohé z nich však patria medzi tzv. nové potraviny. Nižšie sa dočítate o tom, čo to znamená, aké potraviny patria do tejto kategórie a aké pravidlá pre nich platia. Na záver sme pridali zoznam odkazov, na ktorých nájdete ďalšie informácie. ČO SÚ […]

Nová hala nám pomôže zefektívniť výrobu výživových doplnkov

Minulý rok sme oslávili 5. výročie spustenia výroby výživových doplnkov pre privátne značky, teraz nám pribudol vo firme ďalší míľnik. Presťahovanie do nových priestorov v blízkosti košického letiska bude prínosom nielen pre nás, ale aj našich zákazníkov.  Nové priestory majú celkovú rozlohu 2600 m² a zahŕňajú sklad s kapacitou 1200 paliet, čo je 3-násobne väčšia kapacita, ako sme mali doteraz. Hlavnými […]

Jeden výživový doplnok na všetko – naozaj ho chcú vaši zákazníci?

Ľudí, ktorí začínajú podnikať s vlastnou značkou výživových doplnkov, často zaujíma zmena receptúry. Chcú vytvoriť produkt, vďaka ktorému sa odlíšia od svojej konkurencie. Je to pochopiteľné. Mať produkt, ktorý osloví zákazníka, je totiž predpokladom úspechu. V praxi sa ale ukazuje, že snaha prísť s niečím novým sa nemusí vždy vyplatiť. Mnohí majitelia privátnych značiek by pri vstupe […]

Tablety vs. kapsuly – spoznajte ich výhody a nevýhody

Tablety aj kapsuly sú stále obľúbenou formou výživových doplnkov. Majitelia privátnych značiek aj ich zákazníci ale často riešia dilemu, či si majú zvoliť výživové doplnky vo forme kapsúl alebo tabliet. Obe majú svoje prínosy aj negatíva. No ako sa dočítate nižšie, v niektorých prípadoch je lepšie uprednostniť jednu formu pred druhou. KAPSULY VYNIKAJÚ UNIVERZÁLNOSŤOU  Kapsuly sú dvojdielne obaly […]