BLOG
Kategórie:

Vďaka čomu nás magazín Forbes zaradil medzi Diamanty slovenského biznisu?
Pätnásty ročník ocenenia Diamanty slovenského biznisu ukázal tucet firiem, ktoré sa vyznačujú rýchlym rastom, miliónovými tržbami aj potenciálom do budúcna. V kategórii Východ sme sa umiestnili na 3. mieste. Prečo magazín Forbes a firma Enterprise Investors založili túto súťaž? Vďaka čomu sme sa zaradili medzi ocenené firmy? Aké plány máme v rámci firmy do budúcna? […]

Láka vás predaj výživových doplnkov? Takto s ním začnete v 9 krokoch
Odvetvie výživových doplnkov je na vzostupe a dopyt po produktoch na podporu zdravia a wellness neustále rastie. V čase pandémie sa ľudia začali viac starať o svoje zdravie, čo spôsobilo prudký nárast trhu s doplnkami výživy. Úspešne preniknúť na tento lukratívny trh však nemusí byť pre nováčika jednoduché. Ale nebojte sa! Táto príručka vám ponúka […]

Certifikáty, ktoré by mal mať váš výrobca doplnkov výživy
Spotrebitelia sa čoraz viac zamýšľajú nad tým, čo dávajú do svojho tela. To vedie k prudkému nárastu dopytu po kvalitných výživových doplnkoch. Pre podnikateľov, ktorí sa usilujú nájsť svoje miesto na preplnenom trhu, je kľúčové nájsť certifikovaného výrobcu. Iba tak dokážu zabezpečiť kvalitu a bezpečnosť svojich produktov. Tento článok vám pomôže pochopiť kľúčové certifikáty, ktoré […]

Zákazková výroba výživových doplnkov: Čo by ste o nej mali vedieť?
Kontrola kvality, dodržiavanie predpisov a riadenie dodávateľského reťazca patria medzi rozhodujúce prekážky, ktorým spoločnosti čelia na svojej ceste k výrobe. Zákazková výroba výživových doplnkov poskytuje spoločnostiam reálnu možnosť vyvíjať vysokokvalitné produkty bez potreby vlastných výrobných zariadení. Tento článok vám pomôže pochopiť jej úlohu, výhody a kritériá, ktoré by ste mali zvážiť pri výbere dodávateľa. ČO JE ZÁKAZKOVÁ VÝROBA […]

3 private label vitamíny pre zdravie pokožky a tipy, aby ste uspeli so svojimi produktmi
Opálená pokožka a leto sú neoddeliteľné. Toto obdobie však sprevádzajú aj výzvy pre zdravie pokožky. Ako majiteľ značky v odvetví výživových doplnkov máte toto leto za úlohu pomôcť svojim zákazníkom zvládnuť tieto výzvy a my sme tu, aby sme vám poradili. V tomto článku si posvietime na tri najlepšie private label vitamíny. Rozoberieme ich vedecky […]

Korálovec ježovitý a jeho potenciál pre vašu privátnu značku
Vďaka početným možnostiam využitia v potravinárskom, farmaceutickom a kozmetickom priemysle rastie dopyt po korálovci ježovitom. Ako privátna značka doplnkov výživy možno uvažujete o jeho zaradení do svojho portfólia. Aby sme vám pomohli rozhodnúť sa, či je to pre vás ten správny produkt, zozbierali sme predpovede trhu, prehľad o správaní spotrebiteľov a dôvody, prečo korálovec ježovitý […]

Odhalenie potenciálu: korálovec ježovitý a jeho účinky
Keďže sa neustále snažíme hľadať zdravšie alternatívy, korálovec ježovitý púta pozornosť svetového wellness priemyslu. Táto jedinečná huba, ktorá je známa svojimi pozoruhodnými zdravotnými účinkami, ponúka rozšírenie radu produktov zameraných na zdravie. V tomto článku sa pozrieme na zdravotné prínosy korálovca ježovitého, ktoré sa opierajú o vedecký výskum. ČO JE KORÁLOVEC JEŽOVITÝ Korálovec ježovitý (Hericium erinaceus) je huba, […]

Ako sa mení zdravie a wellness?
Spotrebitelia berú svoje zdravie a wellness čoraz vážnejšie. Chodia do posilňovne, používajú mindfulness aplikácie, kupujú si fitness náramky a hodinky a užívajú doplnky výživy. Vďaka tomu všetkému sa wellness stáva súčasťou ich každodenného života. Aké sú kľúčové trendy v tomto odvetví? Ako sa mení? A ako môžete vy ako firma predávajúca výživové doplnky pod vlastnou […]

Čo potrebujete vedieť o ashwagandhe – výhody, trh a potenciál pre vašu privátnu značku
Popularita ashwagandhy prudko vzrástla spolu s ďalšími prírodnými prostriedkami, ktoré majú potenciál zmierniť stres spôsobený pandémiou, infláciou a nedávnym vývojom vo svete. Hoci sa táto bylina v západnom svete používa pomerne krátko, v tradičnej indickej medicíne zohráva dôležitú úlohu už niekoľko tisíc rokov. Pozrime sa bližšie na jej zdravotné prínosy, vývoj na trhu a na […]

Nové benefity pre zamestnancov: zdravie, rodina aj kariéra
V roku 2016 sme boli malá rodinná firma. Dnes sídlime v moderných výrobných priestoroch a máme takmer 50 zamestnancov. Vieme, že práve oni – svedomití, zodpovední a neustále sa učiaci ľudia – poháňajú túto firmu vpred. Aby sme sa im odvďačili a vrátili im späť to, čo nám dávajú, vytvorili sme pre nich nový systém […]

Trendy pre výživové doplnky v roku 2023, ktoré by mal poznať každý majiteľ privátnej značky
V uplynulých rokoch poznačených globálnou pandémiou sa zdravie a duševná pohoda stali pre spotrebiteľov najvyššou prioritou. Prieskumy, výskumy a naše skúsenosti naznačujú tri trendy v oblasti výživových doplnkov, ktoré budú dominovať v roku 2023. Preto ak máte vlastnú značku výživových doplnkov alebo v tejto oblasti chcete začať podnikať, tento článok je pre vás. Napriek zraniteľnej […]