
Možno vás k myšlienke na vlastnú značku výživových doplnkov prividela túžba pomáhať ľuďom žiť zdravší život. A možno to bol influencer na Instagrame, ktorý už pár mesiacov propaguje vlastný kolagén.…

Možno vás k myšlienke na vlastnú značku výživových doplnkov prividela túžba pomáhať ľuďom žiť zdravší život. A možno to bol influencer na Instagrame, ktorý už pár mesiacov propaguje vlastný kolagén.…

Stačí si otvoriť Instagram, prescrollovať profily niekoľkých fitness influencerov alebo profi športovcov a skôr či neskôr narazíte na elektrolyty. Tento produkt si totiž získava čoraz väčšiu popularitu a aj my…

Ako majiteľ značky výživových doplnkov by ste sa mali sústrediť na budovanie svojej značky. Vieme, že zadávanie opakovaných objednávok vašich vitamínov a výživových doplnkov sa niekedy môže zdať zbytočne komplikované.…

V rýchlo sa meniacom svete výživových doplnkov môže informovanosť o vývoji trhu a učenie sa zo skúseností iných priniesť cenné výhody pre vašu značku. Preto sa chceme podeliť o niekoľko…

Univerzálne riešenia sú minulosťou. Ak sledujete dianie v oblasti výživových doplnkov, určite ste si všimli, že zákazníci stále viac požadujú produkty prispôsobené ich individuálnym potrebám. A prieskumy trhu to len…

Čo majú spoločné La Sagrada Familia, Camp Nou a Vitafoods Europe 2025? Všetky sa nachádzajú v Barcelone! V máji 2025 môžete spojiť návštevu tohto katalánskeho mesta s účasťou na svetoznámom…

Založenie vašej značky výživových doplnkov je úžasný pocit, no zorientovať sa v spleti pravidiel sa môže zdať náročné. V EÚ a USA vo všeobecnosti nepotrebujete povolenie na predaj výživových doplnkov,…

Predstavte si, že vezmete ingrediencie, ktoré sa vám páčia, a jednoducho z nich namiešate výživový doplnok. Pravdepodobne by vám to neprešlo ani z výrobného, ani z legislatívneho hľadiska. To isté…

Predstavte si spoluprácu s influencerom, ktorého sledovatelia vnímajú ako dôveryhodného priateľa, nielen ako celebritu. Práve v tom spočíva sila mikroinfluencerov. Vďaka menšiemu, ale veľmi angažovanému publiku dokážu podnietiť relevantné interakcie,…

Ako majiteľ značky výživových doplnkov viete, že kvalitné ingrediencie a účinné receptúry sú kľúčom k úspechu vášho produktu. Zvážili ste ale úlohu obalov? Správny obal môže chrániť váš produkt, zlepšiť…
